fredag och en massa stress

Fredag. Äntligen fredag.
Jag är dock riktigt stressad. Ikväll ska vi i elevrådet nämligen ha nattfotboll med massvis med olika lag.
Hela alltet är väldigt stressande, massor saker ska göras och hållas koll på ikväll. Blir sent, är nog inte hemma förens halv 4 pga städning och allt sådant. Det betyder ju sovmorgon imorgon, går bannimig inte upp innan 2!
Nu är mitt blodsocker högt och jag måste byta nål för att den är sönder, men jag har såklart glömt den hemma. Men som tur är har jag bara en lektion kvar innan jag slutar. Då blir det banken med Arvid och sen hem, snabbt som fan. Byta nål, packa saker tills ikväll, , duscha och sen sova en timme och sen dra, påt ungefär.
Gör som jag, håll tummarna för att kvällen blir AWESOME och helt problemfritt!
Haha, idag ser jag jättesliten ut, fula kläder och mössa på huvet, helt utan smink. Men jag bryr mig inte, helt ärligt talat :D

Kommentarer
Postat av: Lotta Berglund

Hmmm...Ska mamma packa väskan åt dig? <3

2012-02-10 @ 14:24:27
URL: http://lottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0