det är dags nu

Alltså wow. Om jag kunde hoppa ur min kropp och se mig själv och uppleva mig själv skulle jag se en tjej med många drömmar men som gör allting för att inte uppnå dom. Jag har många gånger sagt åt mig själv att göra på ett visst sätt, men sedan inte följt mina egna order. Det är dock slut med det nu. Nu får det fanimig vara nog. Är trött på att aldrig lyckas med det jag verkligen vill lyckas med. Jag vill nå min målvikt, vilket jag vet att jag kan. Det är dags att sluta mesa och växa upp! Jag ska klara av skolan, alla idrotter, domarkarriären, min diabetes och det sociala. Jag måste inse att jag fyller snart 19, om 10 dagar och det är dags nu att växa upp och ta ansvar över mitt egna liv. Jag tar studenten och lär förmodligen flytta efter somnarn vilket betyder att jag ska klara mig själv. Så att när jag vaknar imorgon är det en ny emmi, emilia berglund som vaknar med en insikt som ska förändra mitt liv till det bättre. Jag ska lyckas. Det är dags nu

Kommentarer
Postat av: Lovis

Har följt din blogg sen i höstas och måste bara säga att det är riktigt kul att läsa och följa ditt liv. Du verkar vara en levnadsglad och härlig tjej som bjuder på dig själv vilket är underbart! Ska du på någon studentkryssning eller något sådant? Skulle vara kul att träffa dig.

Tack för en bra blogg :)

2012-02-26 @ 22:05:01
Postat av: empi

Tack! Nu vet jag inte vem du är eller om detta bara är ett skämt, men det var väldigt snällt sagt! :-) nej, tyvärr ska jag inte det. Det skulle dock vara kul och veta vem du är ?:-)

2012-02-27 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0