äntligen fredag

Äntligen fredag.
Idag ska jag fira Nike med släkten hemma. Jag ska också plugga på en massa futsalregler inför morgondagen då jag ska döma på kopparcupen halva dagen. Det ska jag göra efter skolan. Men först är det som sagt skola som innehåller filosofi B, Religion B och planering av nattfotbollen som elevrådet kommer hålla nästa fredag. Blir AWESOME.
Tänkte berätta om gårdagens körlektion. Jag var nervig och det gick väl okej. Inte mer än så, bara okej. Men på hemvägen körde jag med farfar i snöoväder och mörker. Det var väldigt läskigt och jag trodde där ett tag att vi skulle dö. Men det gjorde vi inte, vi kom hem till slut!
En bild på mig när jag lekte prinsessa häromdagen. Jag längtar till balen då man faktiskt får vara en prinsessa, nästan på riktigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0