you better hold on

Jag vaknade sent idag, som vanligt. Ingen som är särskilt förvånad I guess? Men grejen var den att jag mådde konstigt. Vet inte riktigt vad det var med mig. Vaknade svettig och dan. Kan bero på att mitt blodsocker varit lågt halva natten och hela morgonen. Så är det nog. Annars då? Ja jag har väldigt ont i mitt högra lår/ljumske. Vet inte riktigt vad det är, men får väldigt ont efter varje gång och under träning. Det måste gå över snart iallafall med tanke på att jag både har match att döma och att spela i helgen!
Men nog om det nu. Dagens planer blir att försöka sig på lite fotbollsträning. Så länge kroppen håller. Ska plugga lite också. Ska lära mig mitt svenskatal utantill tänkte jag :) Good luck.
Vi hörs sen.
sliten och trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0