Min fina vita blivande studentklänning

Jag tog bort förra inlägget. Mest för att mamma blev "så himla orolig". Yeye, håret ska iallafall fixas till, i lagom tid till både balen och studenten!
Nog om det. Jag berättade ju igår att jag hade beställt hem min studentklänning. Här kommer en bild på den. Köp inte en likadan. Ni anar inte hur ledsen och irriterad jag kommer att bli isåfall! ;)
Nu väntar jag bara på att den ska komma hem till mig så att jag kan få pröva den. Jag hoppas verkligen att den sitter perfekt! Men det vet man ju inte, men som sagt, jag håller tummarna för det. Sen så är det bara skorna som fattas :)
Jag har dessutom skrivit ut alla inbjudningarna till studenten med! Nu ska dom bara skickas iväg, åh vad jag längtar nu. Vill bara stå på den där balkongen och skrika mig hes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin! Var är den ifrån?

2012-04-04 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0