LHCF BABY

Wöööw.
'
'

Som många av er vet om har jag varit en viktväktare. Jag gick under en period ner 7 kilo. Great, eller hur? Har dock gått upp cirka 2 kilo igen, inte like great precis. Kan väl inte fortfarande kalla mig för en viktväktare. Skulle vilja, men ae va. Tappat det totalt, har inte känt någon motivation alls. Har precis börjat läsa boken Dags att bli smal, med Katrin Zytomierska. Det är inget viktväktartänk, snarare tvärtom. Ren LCHF. Jag är helt lyrisk. Snacka om peppad och taggad hon har fått mig att bli. Här kallar vi motivation! Så nu är det inget mer lightprodukter, små måltider, lite fett och frukt här och där och många måltider. Nu är det fett, fett och ännu mer fett som gäller. Mamma pappa och jag ska göra detta tillsammans. Det svåraste kommer nog att bli att man inte får dricka lightläsk och inte heller äta frukt. 4 promenader i veckan ska också tas igenom. Gillar att gå, så det blir ingen fara.
'
'
'
Nu ska 7 kilo bort! Jag ska äntligen bli smal. Kom inte och säg nu att "du är redan smal, du är fin, du behöver inte göra det här och bla bla". Har hört det så många gånger förr och ni har fel, bara en massa bullshit och ja ni, jag gör vad fan jag vill. Så istället för att leka moralkärring eller liknande, stötta mig istället. När jag gjort detta kommer jag vara världens gladaste tjej, i närheten iallafall. Jag har alltid varit lite rund och haft ett par kilo för mycket. Idag väger jag som en helt normalviktig människa bör göra. Men jag är inte nöjd med min vikt och är heller inte nöjd med min kropp och hur jag ser ut idag. Jag har ett mål och jag tänker inte ge mig förens jag står där som en vinnare, med min målvikt och ett leende på läpparna! Btw, LCHF är riktigt bra för diabetiker, ännu en bra anledning till att testa!
'
'
'
Jag kommer att uppdatera er om hur det går, viktminskningen och vad jag gör för någonting.
Detta kommer bli tufft och säkert jobbigt vissa perioder. Men om jag bara håller fokus till 110 % är jag säker på att jag kommer att klara av det.
Lets do this, eller hur?
'
Här är hon, Katrin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0