idag då?

Nu sitter jag, eller ligger, man kan säga bådera, i sängen väntandes på att klockan ska bli hel. Då ska jag gå till sporthallen och döma lite fotboll. En turnering mellan olika boenden i Östergötland. Jag kan tyvärr inte påstå att jag är sätskillt taggad eller sugen. Klockan är för tidigt på morgonen tycker jag. Lite sömn inatt har gjort mig väldigt seg. Men tror den känslan släpper när jag väl står där på plan med pipan i handen. Ska också ta bussen till grebo ikväll och agera Ad på Östgötacupen. Spännande och väldigt roligt uppdrag! Men innan det måste jag få mig lite sömn, annars ramlar jag nog ihop på linjen, vilket inte vore så bra! ;-) det är alltså dagens planer. Måste hinna med lite plugg ikväll med, dagarna går så snabbt förbi och jag har flera arbeten och uppgifter som jag lovat mig själv att avsluta på lovet! Nu ska jag mysa lite dom sista minuterna och sen dra mig. Vi hörs senare, puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0