I love you for a thousand years

Torsdagen är förbi. Inget plugg idag vilket känns otroligt skönt med tanke på plugghetsen som varit denna vecka pga naturkunskapen. Måste dock snart skriva klart ett arbete och förbereda en redovisning till nästa vecka... fixart i helgen! Måste också skriva klart mitt svenska tal, fixar det i helgen med. För ikväll ska jag bara slappa framför datorn och teven, utan skolångest.
'
'
Hade körlektion idag. Gick ganska bra faktiskt! Men bokade halkan, uppkörning och provet med. Tyvärr fanns det inga tider förens i slutet av juni vilket gjorde mig otroligt ledsen.
'
'
Svängde in på nya new yorker med en snabbis innan körlektionen. Fick med mig en rosa kofta och en snygg tischa! Lite smink inhandlades med, blivit galen i Gina Tricot's (!!?) ögonskuggor. Men nu är det köpstopp i en månad! Kanske visar bild på sakerna sen, är rätt dålig med bilder känns det som.
men bland annat den här skuggan fick jag med mig hem:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0