happy bday i efterskott

Hej kompisar! Jag tänkte uppdatera er lite snabbt bara eftersom att jag har tidig matchsamling imorgon. Dagen har bestått av en helbra dag på stan med mamma, pappa, karro och Oskar. Karro och jag fick lite paket. Eller mest jag, tog tillfället i akt att plocka på mig både det ena och det andra! Hehe. Det blev nya svarta jeans, en skitsnygg svart väst (tycker jag) nya skor till student och bal. Blev också en vit tröja, jätte orangea joggingskor och ett lila nagellack. Färgen är den bästa lila färgen jag har skaffat mig, hittils så det känns riktigt bra. Jag tänkte visa er lite av sakerna sen, om jag orkar! Kanske hörs snart då, annars.... Godnatt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0