where yo at

Jag sitter i skolan. Ensam i ett grupprum. Ungefär som det brukar vara. Fast jag brukar inte sitta i ett grupprum, men rätt ensam är jag allt om dagarna. Det kan man ju tycka är sorgligt, eller så gör man det till något positivt. Som nu tillexempel har jag gjort nästan all samhäll som skulle göras, tummen upp. Nog om det.

 Jag ska snart gå iväg på en naturkunskap B lektion och jag längtar inte alls. Naturkunskap, Matte, filosofi, geografi och franska är kurser som jag inte tycker om och som jag har svårt med. Filosofin har dock bara börjat, så jag vet inte så mycket om det, men hittils har det inte fångat mitt intresse. Kan bero på att jag försov mig imorse och om 40 min sent och väldit försent in i genomgången. Måste skärpa mig.

 Som tur är är det fredag och helg. Men ska till Grebo imorgon vid 9 och döma fotbollsvup hela dagen. Jag ser det på två olika sätt. Positivt för att det är bra träning för mig, 9manna, då lär jag mig ännu mer och får hålla igång domarkunskaperna plus att jag tjänar in 600 kronor kontant. Det negativa är att jag måste vara där klockan 9 på morgonen och att det endast är en kvarts paus emellan alla matcher under dagen. Jag kommer därför vara helt död, som en zoombie ungefär när kvällen närmar sig. Men det är sånt man får ta ibland.... Söndag är gameday. Ska bli en vinst! Men nu ska jag sluta skriva massa strunt och fokusera på mitt arbete och på skolan tills klockan halv 4... naturkunskap B och matte C.... hallelujah...

Efter det blir det mys hemma!
Ska laga mat till familjen, övningsköra och allting i världens mjukiskläder ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0