There's no need to worry

Äntligen fredag. Det betyder döma 7manna ikväll, ad div 5 herrar imorgon och spela egen match på söndag, Ikväll ska jag också kolla på Ulagetsmatch och ha lite avslutning efteråt, samma slags avslutning kommer att hållas på söndag för alaget. Rummet måste städas också och lite plugg måste tas igenom. Filosofi, samhällskunskap och svenskabok. Sömn måste jag ta fatt med.... En planering måste alltså göras för att jag ska hinna med allting viktigt.

Men nu är det skola, filosofi, religion, samhäll c, naturkunskap b och matte C. hmmmm äckliga fredagar. Blir en sväng till gymmet efter skolan med. En halvtimme eller liknande bara pga dömning ikväll. Jag försöker dock byta bort matchen så att jag kan vara med och coacha på ulagsmatchen ikväll. Men vi får se. Igår var jag där och fotbollsträning och promenad efteråt. Fick en känsla av att det var tvunget att göras. Borde gå till gymmet och promenera efter varje träning varje dag. Ska fundera på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0