the grass is greener on the other side

Jag är så oglamorös. Jag önskar ibland att det vore tvärtom. Jag skulle vilja sova med klackar, locka löshår varje morgon, sminka mig till någon annan och bara strutta omkring med massa pengar i en nyköpt gucciväska. Det skulle jag vilja ibland, men nej jag är inte riktigt sån. Sover i gamla uttvättade tshirts, vaknar sent och sätter upp det korta håret i antingen toffs eller bulle. sminkar mig, men inte massa och inte snyggt. Tar på mig converse och stora tröjor och pengarna är inget att skryta med och jag går omkring med en adidasväska. Det funkar, men det är inte särskillt glamoröst.

 Ibland när jags ka till stan och handla nytt tänker jag alltid innan att idag ska jag köpa fina kläder och inte massa hoods och sköna saker. Hmm, tror ni jag gör som jag säger till mig själv? Absolut inte. Trotsåldern tror jag.

På fredag ska jag till stan, så glamorös jag ska bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller?

  
Glamgirl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0