the best of days

Åt helvete med allt. Haha näää oj vilken överdrift. För det mesta är allt bra , men inte min diabetes. Går mig på nerverna varje dag. Speciellt när man ska träna och den ställer sig ivägen. Bara att gå hem och vänta tills det blir bra igen. Önskar att jag vore frisk, men det är inte en rimlig önskan så det är bara att göra det bästa av saken. Imorgon ringer jag sjukhuset och försöker göra mina pumpinställningar bättre så att det stabiliserar sig en aning. Hmmmmmmmm. Ska nog om gnäll. Nu ska jag sova några minuter och sedan gå till skolan. Religion och engelskan c står på schemat. Sen hem och träning ikväll. Hoppas dagen går snabbt för jag längtar tills träningen och tills fredag då jag tar bussen till tilda för mys <3 men nu somnade jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0