shake that

Lördagen är slut. Jag har spenderat första dagen på helgen i grebo. Där dömde jag fotbolls från klockan 9-16.30. Jobbigt kan man ju tycka men det gick bra och responsen var fin så att det var värt det. Jag har också varit hos Niklas på lite fest, vatten och Pepsi max för min del, mina kompisar vet varför. Men det var trevligt att klä upp sig lite och träffa folk, så jag har haft en bra kväll. Blev dock hemgång klockan 12 pga match imorgon, trötthet och lite annat så att nu är det bara dags att krypa under täcket och somna in. Imorgon tänkte jag hinna med massa, typ sovmorgon, städning, läxor, övningskörning och såklart fotbollsmatch på kvällen. Därför säger jag godnatt nu... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0