overboard

Fredagar är dom värsta skoldagarna.
Jag har nu 3 lektioner kvar. Samhäll C, Naturkunskap B och matte C. Mhm, underbara eftermiddag. Men träffade en munk nyss på religionen, intressant faktiskt. Hunnit med en del saker som stod uppskrivna i kalendern också, prat med rektor Hanna och med Elisabet. Bra emmi.

Efter skolan tar jag löpet hem, eller nej, men nästan. Byta kläder till mysiga klädesplagg och fixa lite småsaker. Läsa filosofitext och sedan umgås med Matilda hela kvällen. Vi ska laga tacos och ha koll på Olli. Myskväll!

Imorgon ska jag döma 9mannamatch på kopparvallen, F99 och ta det lugnt resten av dagen. Det är min plan

Men nu måste jag koncentrera mig på rationalism och empirism


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0