om man satte allt i perspektiv

Jag älskar känslan av att lyckas. Av att sakta men säkert ta småsteg till ett mål. Att känna att livet blir lättare för varje dag och att trots regnet och mörkret som omsveper oss alla är dagarna ljusa. Jag tror att det kallas för hopp. Jag är glad över att jag har satt upp ett mål, ett högt mål och det glädjer mig att jag styr min riktning rakt mot det och att jag för första gången i mitt liv kan vara stolt över mina alldeles egna prestationer. Jag har en lång väg kvar, men det är bara roligt och givande. Den här resan vill jag aldrig ska ta slut. Det är både fysiskt och psykiskt hälsosamt och förmodligen det viktigaste jag påbörjat i mitt 18åriga liv. Jag ser idag framemot morgondagen och till allt vad framtiden har att erbjuda. Jag som är en extrem ateist tror på att man bara lever en gång och för mig är det då viktigt att leva sitt liv på rätt sätt. Fyllt med skratt, vänner, familj, kärlek, framgång och med en hälsa som är nyttig. Ååååh idag är en bra dag, idag är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0