när jag går därifrån

Jag kan inte somna. Ligger och drar mig i sängen. Rullar omkring och vet inte riktigt vad. Jag är en riktig grubblare. På gott och ont, mest ont. Jag oroar mig för så mycket saker och det bästa sättet att få det ur tankebanorna är att skriva av mig. Egentligen skulle jag vilja skrika ut det högsta jag kan. Jag skulle vilja släppa taget och gå efter känslorna. Bara låta all ilska rinna ur och bombadera alla som borde drabbas av mitt humör och mina tankar. Människor som gjort mig arg och ledsen borde få sota för det. Ae kanske inte, det vore ju som att sänka mig till deras, dens nivå och det vore ju fruktansvärt pinsamt. Jag hoppas dock att andra lär sig av deras misstag, precis som jag gjort och gör under årens lopp. Jag skulle vilja snabbspola fram tiden och se hur framtiden ser ut och sedan backa tillbaka. Men tyvärr har ingen människa uppfunnit en fungerande tidsmaskin ännu, men jag jobbar påt. Skulle väldigt gärna vilja ha nobelpriset uppställt på prishyllan. Så att aa , jobbar på det som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0