my love for you is gone

Jag har under mina senaste år verkligen förstört mitt hår. Verkligen. Nu har jag färgat det brunt. Det är en okej färg och sådär. Men håret är som det var innan i väldigt dålig skick. Jag har ju klippt av håret, kort kort är det. Men jag har en känsla av att jag måste få bort nästan allting för att det någonsin ska kunna bli bra igen. Det gör mig dock lite ledsen. Jag tror inte att jag har ansiktsformen för riktigt kort hår. Typ killigt, eller en page eller så. Men jag kollar runt på bilder och ska se om det går att lösa på något bra sätt. Prata med frisör och sådär måste jag med göra. Jag har för tillfället tunt hår, och det har jag inte egentligen. Jag har bara förstört det och det ångrar jag nu. Jag vill ha långt fint hår som inte går sönder. alltså aaaaah jag är så ledsen.

Jag undrar bara om jag är tillräckligt modig för att ta bort allt. ungefär såhär :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0