my heart is freaking out

Det här med att vara domare, alltså man sätter sig i en otroligt utsatt position och varje match får ens självförtroende flera smällar. Man testas psykiskt. Jag som är rädd för att inte vara omtyckt av andra människor har kanske valt fel "yrke", men det är så pass givande och jag gillar det för det mesta. Men fotbollsmatcher lockar fram det värsta ur spelarna , blir alltid hets. Jag vet själv hur det är eftersom att jag själv är fotbollsspelare. Men ibland gör det ont när kan får höra negativt på planen, uppgiften är inte så lätt som man kan tro. Att vara fotbollsdomare är något av det svåraste jag vet. Det man inte får glömma bort är att man inte kan se allt , att det är lätt att klaga på domaren en svårare att vara tjejen eller killen med pipan i handen. Jag gör alltid mitt bästa på planen, precis som spelarna. Ibland funkar det jättebra och ibland mindre bra. Men man är ju bara människa. Idag gick det ok. Puss natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0