jag har glömt dig en vacker dag

Jag gillar bra dagar, bra kvällar. Bra måndagskvällar är bäst. Alldeles alldeles underbara.

* Studentmössan beställd idag med, woho. Helt galet att det är dags för min tur att stå på balkongen och skrika mig hes i halsen. Några månader bara.

* första körlektionen imorgon.

* den här veckan gick jag ner cirka 1 kilo. SKÖNT! Så nu ligger jag på -5 kilo..... weeeeeeeeeeeeey

*filosofiprov på fredag, inte alls kul. Fattar noll.

* fira Tesse på lördag! Blir hur bra som helst.

* match mot JB den 25 oktober är fixad och klar!

- Nä nu blir det Melissa Horn, filosofi, läsa bok och sedan somna in och tagga inför morgondagens körlektion.


Gammal bild på systrarna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0