i have to find you

Jag har haft en underbart skön fredagskväll i grebo hemma hos familjen wretman. Tilda hämtade upp mig och så åkte vi till Ica och fixade lite. Sedan åkte vi till grebo och åt tacos. Vi spelade pingis och kollade på teve. Tycker att det är guld värt med en sån kompis. Vi hittar tillbaka så lätt till varandra. Kan sitta i timmar och prata djupt om allting. Vi förstår varandra på ett sätt som ingen annan gör. Det är skönt att vi efter massa tjaffs back in the Days fortfarande står så nära och jag hoppas att det alltid kommer vara så. Som det var förut och som det är nu. Jag litar så fruktansvärt mycket på henne att det är sjukt. Matilda , du är så fin och du gör mig glad och stark och du kommer alltid vara en stor del av den jag är ! Skulle kunna skriva en bok om hur mycket du har betytt och betyder för mig för att det är så himla mycket. Glöm det aldrig

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG!

2011-09-10 @ 12:36:38
Postat av: Anonym

Och jag dig ! <3

2011-09-10 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0