heartake

Jag har bra dagar och jag har mindre bra dagar. Just nu känner jag att jag hamnat i en svacka där allting är pest. Eller okej inte allt men over all. Jag ber dock om ursäkt över att jag tar ut det på bloggen med en massa konstiga texter. Men jag antar att alla människor tar sig igenom svårigheter på olika sätt och det här är mitt. Jag kan känna mig totalt livlös. Jag är som person väldigt oorganiserad och har alltid varit det. Därför är det en kamp varje dag när man ska hantera elevråd, bal, skola, döma, spela fotboll och innebandy. Jag vill alltid göra allting men det är jobbigt nu när jag blir tvungen till att utveckla organisation. Jag kan varken planera eller utföra saker på ett bra sätt. Men jag måste. Det gör mig stressad . Varje dag. En annan sak som gör mig stressad är vågen just nu. Har ju berättat för er om viktväktarna och just nu jobbar jag och vågen inte bra tillsammans. Jag vet inte varför men försöker hålla hoppet uppe och jobbet. På måndag hoppas jag på en minskning, det skulle höja mitt humör något enormt. Gahaaah, vad jag klagar. Skulle vilja hoppa ur mig själv och säga åt mig att det ät dags att skärpa till sig ! Be a man typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0