elektropop

Snart är skoldagen slut. Bara en halvtimme engelska c till och sen går jag hem och fixar en massa. Jag är skitstressad, elevrådssaker och projekt och massa som ska fixas hela tiden. No break. Men som tur är har jag köpt mig en kalender, en fin rosa där jag har skrivit upp vad som ska göras och när, i. Allt kommer ordna sig. Men just nu skulle jag behöva studiedag eller lov, helst lov. Ikväll blir det träning, det är bra för min kropp, måste dock få pli på mina blodsockervärden och det är en tuff utmaning! men imorgon tänker jag ringa sjukhuset, kanske boka en tid. Sånt som märks, men nu får det fanimej vara nog! Funderar på att beställa lite kläder också. Domarkläder med måste inhandlas och nya joggingskor med.... måste jobba in lite pengar först bara.... sen så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0