dont speak

Om man inte uppskattar en måltid på renskav, morötter, lök och kantareller en tisdagskväll måste det var något fel. Det är som himmel serverat på tallrik. Helt underbart alltså. Nog om mat , har blivit så matintresserad på senaste, älskar att laga ihop nyttiga måltider. Det jag tänkte säga var att jag precis tränat, 3dje träningen för dagen, vilket är bra för kroppen. Just nu är jag dock väldigt trött, men sitter här framför teven och Sverige matchen och längtar tills helgen och tills måndag. Men först ska jag döma match imorgon j16! Sen så är full fart mot helgen som bla kommer spenderat med tilda och olli i grebo. Blir mysigt ! Ska också döma f99 och själv spela match. Men nu ska jag slappa och sova.... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0