den första och den bästa

Jag känner redan hur träningsvärken tränger sig på i armmusklerna. Det är ingen känsla som jag uppskattar. Men det blev vinst ikväll så det äre väl värt, Jara det att jag är något fruktansvärt trött just nu. Jag som hade tänkt att läsa lite filosofi innan jag låter John blund ta över, men det finns inte ens chans att både ögonen och koncentrationen håller sig uppe samtidigt. Men nog om det. Jag ligger i min säng nu, med min gosekatt under armen (ja, jag är 18 år gammal) och nerbäddad med mitt huvud på världens mjukaste kudde. Jag tänker igenom en massa saker, som vanligt. Jag tänker på hur dagarna ser ut nu för tiden. All stress som omfamnar mig och på allt negativt och positivt. På hur livet har en styrka att gå en helt annan riktning än den man trodde att man valt. Det facinerar mig samtidigt som det gör mig livrädd. Rädd för att växa upp utan syfte eller mål. Utan kärlek och allt som hör till. Utan framgång och utan viljan att åstakomma någonting med nytta. Sånt ligger jag och tänker på. Lite lillgammalt kanske. Haha. Men mest är jag nervös o rädd för.morgondagen. Säger det igen, allt eller inget. Men nu ska ag släppa allt, sluta mina ögon och bege mig till drömmarnas land. åh vad jag älskar att sova, skulle kunna göra det hela tiden om det var möjligt. Så godnatt

Kommentarer
Postat av: M.

Du är grymt duktig på att skriva! Ligger och tänker och resonerar kring massa saker när jag läst vad du skrivit, och jag gillar det! Hoppas du sover gott gumman och att du inte tänker för mycket. för du är verkligen super fin! Du är bra som du är och du ska vara stolt! Jag tycker om dig som bara tusan iaf. Du är bäst <3

2011-09-04 @ 23:13:42
Postat av: emmi

Vad underbar du är ! Du gör mig så himla glad <3

2011-09-05 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0