love love love

Alla är så kära hela tiden. Förutom jag ! Blir så avis på alla facebook uppdateringar som lyder "jag älskar dig". Men här ligger man ensam och övergiven och undrar vem som ligger och tänker på mig ? Vem är kär i mig ? INTE NÅGON! Så sorgligt. Tänk liksom om det finns någon där ute som är den för mig. Jag tvivlar på saken. Kär har jag varit och jag vet hur det är. Fint och skört. Ensamheten är fin också, eller inte fin mer skön ibland men ibland väldigt tråkig. Ensamt helt enkelt. Men så får man ju kanske skylla sig själv om man gömmer sig hemma, alldeles överfokuserad på allting som inte gäller killar och kärlek över huvudtaget. Men ändå. Blir nog kontaktannons snart så att det blir lite crazy igen ! Kärlek är bra juuuuuuu. Så sluta pussas alla andra och tänk på oss som är ensamma. Mhm

Kommentarer
Postat av: C

Be happy Emmi, det finns det alltid! :)

2011-10-07 @ 00:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0