i can't win

Sådär.
Idag har jag skickat iväg en massa mejl och kollat upp saker så att visst lugn sprider sig inom mig nu. SKÖNT. Gud vad tööntig jag kan vara ibland.

Nu sitter jag i skolan, har en lektion kvar, slutar fyra och sen är det bara att ta raka vägen hem och plugga en massa psykologi. Jag har prov imorgon och jag vill verkligen ha ett högt betyg. Så det är bara att läsa läsa och läsa. Jag har planerat att sitta uppe tills klockan 12 ikväll och plugga. Kan mycket möjligt bli längre. Känns sådär.

Men efter morgondagen är det 2 st studiedagar och helg. Verkligen välbehövligt. Då ska jag sova sova sova, städa, plugga plugga och spela massa innebandy. Blir bra. Myskväll med Tilda är inplanerad också !!

Nu filosofi, hmmmmmmm inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0