eller hur jag tog mig hem

Jag har blivit riktigt skoltrött på senaste tiden.
Idag tillexempel hatar jag skolan. Naturkunskap, det måste vara det värsta och svåraste och minst intressantaste ämnet som finns. Ärligt ?
Filosofiprovet gick inte som planerat heller, siktade på vg men fick g. Tusan
Religionsprovet som skrevs idag gick dock väldigt bra, känns det som iaf. Sen så kanske det har gått åt pipsvängen när jag får tillbaka papprerna och kollar på resultatet. Men just nu känns det bra.
Nu har jag liten stund av natur B kvar och sedan Matte C. Hemskt det med, men går att ta sig igenom.

Men efter skola och allt skit här så går jag hem och sen så måste jag fixa ett nytt blad till min innebandyklubba. Det är seriepremiär ikväll mot ett tufft lag och min klubba gick sönder på förra träningen i onsdags. Bara att fixa nytt, helt enkelt!

Nu ska jag ta mig igenom skolan och sen så börjar helgen. Så himla himla himla skönt då!! Ni anar inte vad jag behöver sovmorgon och allt som har med helgen att göra...


helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0