you are a firework

Okej idag var alltså sista dagen på novemberlovet. Förbannade sorgligt och deprimerande, men vad gör man liksom ? Som tur är har jag en liten sovmorgon imorgon så jag får väl trösta mig med det. Har också trösta mig med en massa vindruvor, Cola light och ema idag. En helt okej söndagskväll, trots allt. Men imorgon drar det igång igen. Blir plugg på kvällen, vvmöte som vanligt och iinnebandyträning. Skulle kunna berätta vad jag har gjort på lovet med, men jag har liksom inte gjort så mycket mer än att sova, kolla på teve och såna saker. Men har hunnit med lite fest, middag och årsmöte med lfdk, kollat på 2 fotbollsmatcher och sånt. Mässa på sparbanken med ! Så att jaa, det var årets novemberlov. Nu taggar jag tills jullovet som kommer bli awsome. Jag taggar också till nästa helg då jag och systrarna följer med farfar och farmor till Göteborg och går på West side story. Blir säkert väldigt trevligt ! Nu känner jag dock att jag måste sova, klockan närmar sig 00.00 och om jag ska orka med morgondagen är det nog dags för John blund att göra sitt. Så godnatt kompisar, vi hörs ! Puuuussaas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0