watch n' learn

Jag är förmodligen sämst på att plugga. Jag har försökt hela dagen och kvällen men jag har inte blivit smartare över huvudtaget, lite deprimerande. Är jag verkligen så dum i huvet att jag inte fattar någonting? Svaret på det är JA! Damn it.

Jag ska iallafall göra ett sista försök innan jag går och lägger mig, jag har inget val. Men pappi är påväg hem med Cola Light till mig, det kan nog få mig på bättre humör för just nu sitter jag mest och muttrar över hur himla iQ-befriad jag är och har blivit. Det fanns faktiskt en tid då jag var en aning smart, lite åtminstånde. Men den tiden är förbi mina vänner. Endast minnena lever kvar. Åh gud vad jag längtar till studenden. Då ni.

Nej nu ska jag lyssna på Rihannas hyllade album Talk That Talk. Awsome


första webcam-bilden på mycket länge. Jag och mitt förbannade svenska nationellatal som blir allting annat än vad jag vill att det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0