to the beat of my heart

Efter mycket om och men sitter jag i skolan. Sjukanmälde mig imorse pga min hals som inte riktigt vill samarbeta med mig. Jag är väldigt hes och det gör ont. Som om jag har ätit taggtråd eller liknande, det gör ont att svälja. Jag sitter iaf här, ser rent ut sagt förjävlig ut och vill bara hem igen och skita i allt som har med skola och möten att göra. hehe , rebell

Men iallafall, det är UF-tid när som helst och därför tog jag mig till skolan. Det är mycket jobb som måste göras och då kan man inte vara hemma och vara sjuk! Jag som har bokat in ett boxercisepass sen ikväll för att träna lite extra, men jag vet inte hur det blir med den saken. Med tanke på att det är jobbigt att andas tror jag inte att det blir lättare under ett träningspass.

Men iallafall, dagens planer är:
* att jobba med UF, bli klar med affärsplanen och planera balmässan.
* Ha möte med elevrådet och SECO klockan halv 3 på skolan.
* Gå hem
* plugga inför filosofiprovet på fredag
*soooooova och göra absolut ingenting.


tagen i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0