skoljobb

Jag sitter i skolan på samhällskunskapen och försöker skriva ett arbeta om terrorism och det vill inte samarbeta med mig. Det går helt enkelt åt skogen och jag vet inte hur jag ska göra. Ska fundera lite på det.

Jag har ett klagomål och det är på duscharna på eksågen. Jag fick faktiskt tvätta mitt hår i handfatet, vafan? Inte bra alls.

Men nog om det. Idag ska jag gå till skolan tills klockan slår fyra. Sen ska jag hem och öva på mitt svenska nationella tal som jag ska hålla på torsdag i skolan. Jag ska också plugga på filosofi eftersom att jag har prov på fredag, igen. Sen efter mitt plugg som jag beräknar kommer ta cirka 2 timmar ska jag inte göra någonting innan det är dags för fotbollsträning nere på kopparvallen. Efter träningen hinner jag nog med en timmes filosofiplugg och np talet.

Som ni kanske märker är dagarna fyllda med skola, plugg och träning. Det kommer vara så ända fram till julen och sen hela vägen fram till studenten. Då springer jag ut och kommer aldrig tillbaka. Såäre

Men nu ska jag skriva klart mitt arbete. Vi hörs ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0