min klocka har stannat

haha, bilden jag lade in igår på min nya ring ser ju förjävlig ut. Ful bild med fula färger, så forget den. Ringen är faktiskt helt okej i verkligheten och det är det som spelar någon roll.    

Men iallafall. Igårkväll var det äntligen dags för Melissa Horn konsert i Konsert och kongress i Linköping. Det var jag, mamma, nike och karro som åkte dit och lyssnade. Det var sjukt bra och jag hade väntat länge och varje minuts väntan var värt det. Hon är så himla duktig både live och inspelat. Världens bästa, helt enkelt.                   En bild jag tog på henne som är kanske inte den bästa bilden som har tagits läggs in senare.
Men nu, SKOLA och FREDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0