melissa horn på torsdag

Det blev lite filosofiplugg igår. Men inte tillräckligt och jag har prov imorgon. Ska försöka mig på fotbollsträning ikväll och måste ju då försöka pressa in filosofin någonstans, får bli efter skolan, men jag slutar ju så sent och paniken börjar ta över nu. Måste klara provet! Annars vet jag inte vad.

Nog om det, tänkte berätta att på torsdag är det äntligen dags för melissa horn konsert i linköping och det ska bli sjukt bra och kul! Är aspepp på det och längtar som bara den. På torsdag ska jag också in till sjukhuset igen och läsa av min censor som jag har i kroppen. Det ska visa en massa kurvor tydligen på något slags blodvärde i kroppen. Ska också ta lite prover i armen, Hba1c tror jag, men var inte säker på det.

Nu ska jag på svenska lektion, sen samhäll och filosofi. Hem efter det och sätta mig i köket och råplugga i ungefär 2 timmar och sen dra till kopparvallen för träning. Efter det ska jag skynda mig hem, duscha, äta och sen plugga en timme till och seeeeeeeen blir det sängen. Jag älskar att sova.

Vi hörs kompisar, puss :)


Melissa horn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0