life sucks

Jag har inte så mycket att skriva och har heller nästan inget batteri på mobilen som jag skriver på. Men det är en sak som stör mig och det är alla läxor, prov och inlämningar som jag har efter mig. Jag har ju varit sjuk i 2 veckor vilket har gjort att jag missat massor viktigt i skolan . Men idag har jag iaf hunnit med halva psykologiinlämningen, halva svenskatalet, nästan hela svenskainlämningen och tränat lite inför redovisningen imorgon. Imorgon tänkte jag skriva klart talet och också plugga filosofi. På lördag blir det mer filosofiprov och psykologi. Söndag blir det inget plugg. Måndag filosofi och matte, samma sak på tisdag. Sen så har jag bara typ 500 andra läxor att ta itu med.... Jag vet inte hur jag ska klara av det :-( life sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0