i leave my world behind

Jädrar vad dåligt med bilder det är på bloggen. Jag vet, men pga att jag bloggar från mobilen blir det så. Men det kommer, jag lovar ! Iallafall, jag tror jag ska tvinga mig själv till skolan imorgon, kan inte missa mer lektioner. Så hostan får helt enkelt ignoreras. Ska försöka få tag på sjukhuset med, men dom svarar ju aldrig i telefon. Vuxenavd i ett nötskal ! Längtar tillbaks till barn , där blev jag behandlad som en individ. Nu är jag en i mängden och jag gillart inte ! Har iallafall 2 tider för någonslags mätning av blodsockret i en vecka med en pump, ingen insulinpump, det har jag redan, utan en apparat som mäter blodsockret i kurvor hela dagarna. Ska bli intressant! Gjort det förut, men länge sen nu. Flera år tillbaka i tiden ! Nä sovdags, ska ta min dibetes i kragen och visa who's the man !!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Emilia! :)

Hittade din blogg via joakim, roligt att hitta en till blogg om diabetes!

Känner igen mig i det där att det är svårt att få tag på dom på vuxen.. Blev utskriven från barn i våras (fick vara där 1 år längre än man brukar, så yey!). Då visste jag exakt vart jag skulle vända mig, nu däremot vet jag knappt vart jag ska ringa. Står liksom mittemellan två sjukhus, och det är sjukt jobbigt, känns som vart jag än ringer så ska jag alltid ringa någon annanstans..!



jaja, hoppas allt är fint med dig :)

2011-11-14 @ 16:11:20
URL: http://diabetesjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0