filosofi skit äckel ämne

Aaaah jag blir alldeles galen ! Klockan är halv ett, jag sitter i sängen, äter äpple och försöker med allt jag kan lära mig fakta om diverse filosofer. Men hur onödigt är inte filosofikurserna egentligen? Ja, ni läste rätt, kurserna ! Både filosofi a och b ska tas igenom innan jag kan få ta min student. Jag har absolut ingen användning alls för kurserna i mitt framtida och nutida liv, ingen alls. Jag fattar ingenting av vad texterna handlar om och jag skiter fullständigt i om nietzsche var facist eller inte. Ge mig ett godkänt så att jag kan få slippa paniken. Att jag ska behöva ta med mig boken när jag ska borsta tänderna är ju sjukt. Jag fattar ingenting. Jag vet dock, att jag hatar filosofi. Jag hatart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0