big in japan

filosofiprov imorgon och chansen att jag får godkänt på det är ytterst liten. Jag har svårigheter med att förstå vad det är jag läser om. Får helt enkelt läsa igenom texten ett par gånger till innan jag stänger ögonlocken och somnar, och hålla tummarna tills provet skrivs. Jag får trösta mig med att jag fick VG på naturkunskapsprovet, helt sinnessjukt att MOI klarade det, sinnes!

Idag har jag iallafall varit på stan med matilda <3 käkat och handlat lite saker. En mysig och välbehövlig dag. Jag har också övningskört till Linköping med Farfar efter skolan, det gick helt okej. Lite småsaker som fortfarande behöver mycket träning för att bli bra på, men det kommer det med!
Imorgon kommer farfar till Åtvidaberg och hämtar upp oss tjejer, sedan drar vi till norsesund och göteborg för att gå på West side story! Blir en mysig helg med farfar och farmor och alla systrarna. Men innan det blir fredag och helg ska jag plugga lite till och sova. Så att vi hörs imorgon, puss på er alla kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0