you stopped the clock the second time around

Och det är äntligen fredag, som jag har längtat!
Dagens planer är att först vara i skolan, skriva en engelskauppsats på lektionen om två stycken engelskaböcker. Sen så ska jag skynda mig hem, platta till håret, sminka mig och byta till lite småfestligare kläder. Jag ska ta bussen in till stan, hinna med en jättesnabbrunda, har lite småsaker att skaffa mig. Ex sminkborttagningsservetter, ett par skor (maybe) och ett läppstift som jag vill ha. Men vi får se. Efter det tar jag tåget till Mantorp för att umgås med Karen. Hennes värdsyster ska ha en middag eller liknande för en kompis som ska flytta till Frankrike och det skulle vi vara med på. Det blir en väldigt trevlig kväll! Sen tar jag tåg och buss hem till Åtvid igen för att tagga inför att döma match halv 2 imorgon.

Egentligen skulle jag vilja hinna med att träna lite också, men det får bli imorgon. Powerwalk ftw!


Kockos ögonfransar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0