Visst du kan skratta och låtsas som ingenting

Jag är väldigt trött just nu. Har precis kommit hem ifrån Edberga. Där dömde jag p-13 Åff-Lindö FF och jag är helnöjd med mig själv. Visst missar gör man och det gjorde jag, men i det stora hela gick det hur bra som helst. Jag har också dömt f01/02 på eksågen idag, 7manna och det gick också väldigt bra.

Det bästa med att få döma är när det finns spelare och ledare som är tacksamma för att man ställer upp, som tar en i hand och säger tack domarn, du var bra! Eller som bara är väldigt positiva till att man är där. Det finns spelare som helst skulle vilja spela utan domare, det finns det verkligen. Men dom bra reaktionerna gör att man svävar på moln. Som idag, en kille på 12 (!) år, jag är fortfarande chockad över att han inte minst var 14, 15, han var iallafall hur trevlig som helst, önskade mig lycka till 5000 gånger, sa att jag var duktig och massa. Det var nästan att jag blev lite hemligt kär. Men 99a, lite väl litet kanske. Han var dock 2 huvuden längre än mig och grym, verkligen jätteduktig på fotboll.

Nu ska jag bara ta det lugnt och äta och kolla på teve. Är himlans trött som jag skrev förut. Blev förresten en chill utgång med Jossan igår, galen kväll på många sätt och vis.
Vi hörs kompisar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0