To push the dangerous

Ny dag och blodsockret är bättre. Gårdagen var helt crazy. Sockret gick upp och ner hela dagen och det gjorde mig seg och trött. Jag somnade dock sent efter att ha kollat på Jersey shore som jag alltid gör om kvällarna. Det är enligt mig just nu det bästa programmet som går på teve. Men innan det blev slötevetittande för mig igår kväll var jag på edberga på U-lagets träning. Hjälpte till lite och sådär, Gustav skjutasade hem mig och jag gick till uteplatsen. Då kunde jag se polisen med hund på centralskolan, jag undrar vad som hade hänt.

Nog om gårdagen. Dagen har hittils innehållit nationella prov i Engelska, möte med C.L.SEIFERT. Studentmösse företag. Kändes bra faktiskt. Efter skolan är slut ska jag dra bort till kanslit lite snabbt, lämna in 2 st kvittenspapper och sen gå hem. Jag hade tänkt att gå till apoteket, men jag glömde ID-kortet hemma vilket inte är så bra. Det får bli imorgon istället. Träning ikväll med! Wiho

Puss


Kommentarer
Postat av: EMPAN

det hade inte hänt något poliserna övade hund bara :L :) <3

2011-05-12 @ 18:13:37
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0