sometimes it hurts instead

Plugg hit och plugg dit. Kan man få göra annat om dagarna/kvällarna, eller? Ae tydligen inte. Jag har geografiprov imorgon, har precis börjat läsa på. Eller nej, det började jag ju med direkt när jag kom hem ifrån skolan, hur mycket har jag lärt mig då? Absolut ingenting. Jag har inte kunnat läsa på det tidigare eftersom att jag har haft andra prov idag, Naturkunskap och engelskaliteratur. Engelskan var helt totalt fucked up, fråga vem som helst!
Försöker få tag i pappa också som är i affären, jag vill att han ska handla lite, men inte svarar han i telefonen inte. Varför har han en om han aldrig tänker trycka på gröna knappen?? Arg jag blev nu.

haha, så ledsen och arg. Buhuuuuuuuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0