Just another name crossed off the list

Jag har nu dömt matchen. Det gick inte lika bra idag som förra veckan, men det är bara att ta nya tag och tänka positivt. Det är iallafall välbehövliga pengar, vilket är ett plus. Påtal om välbehövliga pengar. Lina ska köpa min peace and love biljett och då köper jag nya converse, det om något är välbehövligt! Vita får det bli, jag vill ha röda med, men det ska jag vänta med. Jag har ett par röda, men ett par tajta och dom gillar jag icke. En annan sak som jag vill handla är en skitfin och då menar jag verkligen skitfin klänning som är vit och finns på mQ men som sagt pengarna räcker inte riktigt till för tillfället. Jag hatar att man måste ha pengar för att kunna få det man vill. Så jobbigt.

Här är Rabih, kärlek.

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0