I stood there like I was hyp-notised

Jag blir deprimerad som de flesta andra av det här hemska vädret. Vi hade match igår, i regnet, snön och i all blask. Det var så himla kallt att musklerna gjorde jätteont när man försökte röra på sig. Matchen slutade 3-3 med en upphämtning från 0-3 av våran sida vilket resulterade i jubel efteråt från ÅFF och sura miner från AC Studenterna.

Mamma ropade på oss systrar imorse och sa åt oss att det snöade och att varma kläder skulle på. Visst, men mamma som prompt skulle ta undan mina bruna kängor för ett tag sen för att "dom kommer inte behövas mer nu!" Men där hade hon fel, dom behövs visst det. Men jag tog dom inte, jag har mjukis och det skulle ju se kocko ut med kängorna, så det fick bli gympapjucks.

Nu äre natur på schemat och jag måste verkligen koncentrera mig, inte lätt inte.
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0