I can see your halo

Godmorgon, eller snarare god middag!

Idag ska jag iväg till eksågen och döma en 7manna match, P01 blir det. Samma sak gäller imorgon, fast vid 12 snåret. Det är välbehövliga pengar som kommer användas till ett par nya byxor jag måste/vill köpa! Påtal om att köpa, igår hann jag med en sväng på stan innan jag tod tåget till Mantorp, jag köpte mig en ljusgul lite kortare tshirt (åh så fin) och ett par örhängen, jättekär blev jag. Efter det åkte jag som sgat till Mantorp och till Karen där det bjöds på mat, skratt och charader. Jag hann med halv 12 bussen hem till Åtvidaberg och så somnade jag snabbt när jag kom hem. Efter att jag har dömt idag ska jag hem snabbt, ta på mig mjukis och dra ut på en powrwalk, jag får inte vara hemma runt klockan 4-5, pappsen och mammi är med på en fest och då ska pappa ha lite folk här hemma innan dom cyklar vidare. Det är cykelfesten alltså.

MEEEEEEEEEEEEN...

Det är tråk att Karen snart åker tillbaka till Tyskland, det är inte kul! Nu måste vi ta vara på tiden så bra som bara möjligt! Tjejkvällar, sovmys och massa annat ska det bli under de kommande 3 sista veckorna..
Såhär ledsna är vi:



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0