det bor en annan i min kropp

Kvällen har inte varit en höjdare precis. Blev ingen träning för mig. Jag vill bara lägga mig under täcket och försvinna ett tag. Nu ska vi inte överdriva, men life is a bitch. Ibland.

Men för att prata om något annat, jag försöker planera ett arbete som bara ska rocka. Det är sista arbetet i samhällskunskapen och jag vill vill verkligen att det ska bli bra. Jag skulle behöva ett MVG. Funderar på att skriva ett arbete om typ trender, bloggtrender och sånt eller jag vet inte, drömmen vore att få intervjuva en stor bloggare.

Framtiden får visa vad.


Kommentarer
Postat av: Sigveellen

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-11-02 @ 10:19:11
URL: http://sigveellen.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0