anywhere you are I am near

Sådär ja, nu är IG-oskulden tagen. Ae vad sexistiskt jag får det att låta. Men IG på geografiprovet idag har fixats. Jag slängde provet i soppkorgen när jag skrivit det, ville inte få det rättat, men såklart tar Lars Björk upp det och rättar det ändå. Tur jag har behöver jag inte göra något omprov. Jag har aldrig fått IG på ett prov... sorgligt att idag ska vara den dagen.

sorgligt.

Aja, idag ska jag på ÅFFmatch, chilla lite på läktarn och sedan ta mig up på en powerwalk, ikväll igen. Jag var så nöjd efter gårdagens, gick hur långt som helst och det kändes i benen, underbar känsla. Men med allt detta sagt går jag upp till mitt rum, lägger mig i sängen och sover någon timma, skönt, det behövs.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0