You holy fool

Sommarskola igen. Sista dagen idag. Skönt.
Matchen igår gick helt okej faktiskt. Jag blev godkänd (observatör var där och kollade på mig, Micke) och jag gjorde väl inte bort mig helt, tror jag inte iallafall. Det kändes bra när matchen var slut, spänningen släppte efter ett tag och nu har jag fått lite saker jag ska tänka extra på, lite tydligare tecken och såna detaljsaker, blir så mycket bättre nästa match då jag blir distriktdomare! Häftigt.

Efter matchen igår gick jag såklart hem. Kollade på filmen Stephfather, har ni sett den? Skitbra film men läskig och sånt är jobbigt anser jag. Men som sagt, den var bra. Sen skulle jag sova, men det var inte lätt för att mitt rum kokar av värme. Det är varmast i just mitt rum. Så är det alltid och på vintern är det alltid kallast. Konstigt. Men fläkten stod på fast den knaka så läskigt så var tvungen att stänga av den. Jag gillar inte känslan av att vakna helt svettig och dan. Går heller inte att somna när det är så. Funderar på att ställa sängen i källaren, haha.

Men nog skrivet för den här gången. Jag skriver nog snart igen! Vi hörs, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0