white light moment

Betygsnack på historian, jag hoppas och tror på ett VG, men man vet ju aldrig så jag håller fingrade korsade. Fredag idag, blir väldigt soft. Ska hem efter skolan som slutar vid 14.15. Då blir det en powernap tror jag, som vanligt. Sen så kanske jag tar mig upp, drar på mig träningskläderna och ger mig ut i Åtvidaberg och springer eller powerwalkar, det sista alternativet leder hittils. Jag ska också lägga mig så tidigt som jag kan, jag ska döma cup imorgon på edberga som jag skrev igår. Det blir pengar och massa motion, så bra så bra! Jag säger inte nej till det.

Det är nu bara en vecka kvar tills skolavslytningen. Jag hade helst gått i 3an nu och tagit studenten och sådär, men tyvärr har jag ett år kvar. Men det duger det med! Det sjukaste är att tiden går så snabbt, nyss var jag överlycklig av att sluta 9an, nu ska jag sluta 2an. Sinnes.

H&M har förresten gjort om sin hemsida och jag gillart! hela jag skriker efter nya kläder, jag vill jag vill jag vill. Jag ska nog beställa en långklänning och något mer. Jag ska våga.

MEN PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0