to walk those streets again

Nu har två dagar gått sedan Grebos fotbollsskola drog igång, där jag är med och är ledare för en grupp tjejer. Det är svårt, jobbigt men samtidigt roligt och lätt! Imorgon är sista dagen och jag ska snart förbereda 2 st träningspass så vi vet vad vi ska göra imorgon. Idag kom förresten ambulansen till fotbollsskolan för att visa hur dom jobbade och så. Det var uppskattat! Imorgon blir det en annan överraskning och den kommer dom gilla, det är ett löfte.

Nu ska jag ringa H&M's kundservice eftersom att jag inte har fått mina saker som jag beställde, dom skulle ha kommit för 4 dagar sedan. Sen så ska jag iväg till kopparvallen och träna fotboll.
Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0